Category: Tudung

Rose tak tahan nak lancap.. dalam kete masa na…

Rose tak tahan nak lancap.. dalam kete masa nak g opis pun sempat lagi usap pepek..

Rose ni kaki usap pepek..best giler kalau ade …

Rose ni kaki usap pepek..best giler kalau ade awek, bini, scandal yang macam ni,,

Rose buat hal lagi..keje nak lancap biji je..

Rose buat hal lagi..keje nak lancap biji je..

Isteri Orang Kantoi Dengan Lelaki Bangla.Kadang2, wanita melayu…

Isteri Orang Kantoi Dengan Lelaki Bangla.

Kadang2, wanita melayu ni malu-malu kucing. Kalau nak romen2, buang air gatal tu, boleh je cari lelaki tempatan. Mungkin takut rahsia bocor, jadi Mat Bangla atau pendatang asing jadi pilihan.

Tapi bila dah kantoi, memang kene keji la…

Photo

Photo

Photo

Photo

Photo

Photo

Categories