longjackss: biarlahrahsia1: pervertedxyz2: Ada request…

longjackss:

biarlahrahsia1:

pervertedxyz2:

Ada request daripada follower untuk menyiasat lebih lanjut, minta lebih banyak lagi gambar minah ni… Dia ada lima je dia hantar.. Jadi aku pun memulakan siasatan dah hasilnya… Anda request, kalau saya ada kelapangan, akan saya turuti untuk penyiasatan. Jangan sia-siakan usaha dan masa saya, reblog la seluasnya, memang minah ni exhibitionist, suka berbogel curi-curi di tempat umum, dia memang NAK korang tengok ni.

image
image
image
image
image
image

huhu reblog

Da lama cri pic ni

Posted in Uncategorized

Categories